zondag 3 november

3 november 2019 - Bellarine, Australië

vanmorgen vertrokken naar de ranch van Barbara's ouders. Vader heeft het huis helemaal zelf gebouwd. Hebben koeien, paarden, schapen gehad. Huis en erf is nu verkocht aan de staat, er gaat gebouwd worden, groeigebied voor Geelong. Hier kent men geen rijtjeshuizen en hoogbouw. Allemaal zelfde stijl huizen, laag met veel tuin en grond er omheen. Welvarend gebied wat we tot nu toe gezien hebben. Daarna hebben we de moeder opgehaald in het verpleeghuis, was heel ontroerend. Er was lunch geboekt, haar zoon, zus, en zwager waren ook aanwezig, heel gezellig. Weer rondreis gemaakt met de auto, veel informatie opgedaan, hebben mooi onze eigen gids. Hebben al gezegd dat ze mee moet gaan de rest van de maand! Tot slot in een golfclub aan het strand een borrel gedronken, nu een kopje thee en dan weer plat want morgen gaan we op pad, Ocean Road heen en dinsdag via binnenland terug. We gaan iets doen wat Barbara nog nooit heeft gedaan omdat ze niemand meekreeg. En wij weten al wat, hoop dat ik slapen kan............

het weer tenslotte: afwisselend regen en droog met aangename temperatuur

1. Gerrie van Marwijk:
    3 november 2019
    Geweldig Wielly en Marjo wij genieten hier mee van jullie mooie vakantie en mooie foto’s 👌👍😘😘
  2. Léon:
    3 november 2019
    Heel leuk om te kunnen "mee kijken" zo..
    😘 Slp lekker zo..
  3. Jan en Hennie:
    3 november 2019
    Wat een geweldige Reis , mooie foto's en ook het weerzien met Mw.Dahm , zoals ik haar ken vanuit de tijd dat Barbel bij ons was , 1965 en wij haar ouders hebben mogen ontmoeten , is Mw Dahm van gezicht niets veranderd
    Een herrinnering voor heel jullie verdere leven , en geniet nog van alles wat jullie nog gaan ondernemen , waar wij van mee mogen genieten , groet Barbel en haar Familie
    van ons , en weer tot hoor's , lees xxxx
  4. Gerry Masselink:
    3 november 2019
    Leuk om ze weer te zien. Hoe is het met de jongste? Angelica toch?