donderdag 28 november, einde reisblog

28 november 2019 - Amsterdam, Nederland

Netjes op tijd vertrokken vanuit Adelaide. In het vliegtuig kregen we om half 12 nog een diner, was heel goed, ik had  aardappelpuree met boontjes, blokjes vlees en weer jus!!! Wielly koos voor kip met rijst en worteltjes. En natuurlijk een slaapmutsje Yvonne 😂 Tussendoor een soort saucijzenbroodje en om 04.00 u Dubay-tijd ontbijt. (zonder slaapmutsje Yvonne🤣) Dus na een gebroken nacht in Dubay aangekomen want je hebt hazenslaapjes, merkt alles, hoort alles ondanks koptelefoon met muziek. 05.20 u geland, 15 minuten met een bus naar de gate en 10 minuten lopen. En wachten tot 8.10 u voor vertrek. Met vertraging van 20 minuten en een vlucht van 7 uur🥴 en opnieuw ontbijt en lunch hebben we om 12.30 u weer voet op Hollandse bodem gezet👍 2 fijne vluchten gehad.

Na zoveel vliegkilometers

Na zoveel autokilometers

Na zoveel wandel, klim - en klauterkilometers

Na zoveel verschillende en mooie onderkomens

Na zoveel ongelooflijke ervaringen

Na zoveel mooie dingen gezien te hebben

zijn we weer lekker thuis bij onze lieve kinderen en kleinkinderen 💕 Maar we zullen hier samen nog heel lang over napraten: weet je nog....! Dit was een geweldige reis. Super dat jullie ons wilden volgen en leuke reacties gegeven hebben, we hadden altijd contact met het thuisfront. En Vinn bedankt dat je zo'n mooi dagboekje had gemaakt voor ons met elke dag een verhaaltje en een foto, je was bij ons de hele reis💙 en last but not least Barbara, jij was toch een beetje de reden dat we voor Australië hebben gekozen, om jou nog een keer te zien. Je was onze achtervang, we hebben het heel fijn samen gehad en jij hebt zulke mooie dingen laten zien en verteld 😘

Het weer tenslotte nog 1 keer:

Regenachtig, wat bewolking en 10° 🤧🧣🧤

Dikke knuffel allemaal van Wielly en Marjo 🤗 en tot een volgende verjaardag, feestje of zomaar ergens 👍

1. Theo Bosman:
    28 november 2019
    Mooi verwoord en een mooi reisverslag.en weer veilig op je eigen stekkie.
    Groetjes👍👍🤪
  2. Gerrie van Marwijk:
    Welkom thuis 🏡 😘😘
  3. Hans en Ria:
    28 november 2019
    Wielly en Marjo nog bedankt voor jullie mooie reis verhalen we zullen het nog gaan missen 😉 WELKOM THUIS 👩‍❤️‍👨
  4. Gerry Masselink:
    28 november 2019
    Mooie verhalen en Foto's. Maar bovenal blij dat jullie weer lekker na genietend van jullie vakantie weer thuis zijn.👍😘
  5. Paul van Ottele:
    28 november 2019
    Dank voor de mooie reisverhalen. Complimenten. Fijn om ook weer thuis te zijn hé. Deze ervaring pakken ze jullie nooit meer af. Denk er nog maar vaak aan terug.
    Groetjes.
  6. Cees en Carla.:
    28 november 2019
    Welkom thuis ! En ook van ons complimenten voor de prachtige verhalen.
  7. Jan en Hennie:
    28 november 2019
    Na al die mooie verhalen van jullie te hebben gevolgt , Australië Avontuur voorbij , met véél plezier hebben we de Otjes ( Ossie's) gevolgt
    Nu weer terug op Nederlands ( Huussense Bodem ) en nog lang na praten over jullie Grote en Geweldige👍👍👍Reis
  8. Barbara:
    29 november 2019
    OHHH! Such amazingly, expressive words, Marjo, you should be a writer. Tears are streaming down my face but I know it's now time for the two of you to go back to all your family and friends who have missed you dearly.
    Our time together was very precious and will be remembered forever.
    All our love Barbara & Marcus XXXXX from Ozzie land.
  9. Wielly Van Ottele:
    29 november 2019
    We'll keep in touch, dear!!! Social media is a great solution😘 lots of love from the two of us 😍