dinsdag, 26 november

26 november 2019 - Adelaide, Australië

10.00 uur afgesproken met Barbara. Buiten ontbeten en met bus rondje gereden door Adelaide. Mooie kathedraal bezocht. Hier zijn veel oude gebouwen, allemaal gebouwd met zelfde soort stenen, lei-en zandsteen. Daarna zijn Barbara en ik gaan shoppen en Wielly bleef bij het hotel om te puzzelen, geen straf voor hem! 😁 Hij heeft het koffer geordend en... jawel... een goed Chinees restaurant op Google voor vanavond gevonden😂 Na het eten moesten we afscheid nemen van Barbara 😪 Morgenvroeg gaan we haar uitzwaaien bij de bushalte. We hebben een geweldige tijd met haar gehad, ze heeft ons heel gastvrij opgevangen, gevolgd op onze reis, adviezen gegeven en was een prima gids 😘 En, wie weet, zoals Vera Lynn zong "we'll meet again, don't no where, don't no when". Morgen moeten we om 11. 00 uur uitchecken maar kunnen koffer in hotel laten. Gaan nog op pad, waarschijnlijk naar the beach 🌴⛱️

Fijne dag allemaal en tot morgen, het eind is in zicht!

Het weer vandaag:

Aangenaam, ongeveer 22° in elk geval fijn shopweer👍

1. Marieke en Vinn:
    26 november 2019
    Heel fijn dat jullie zo genoten hebben van deze reis!! Het was vanuit hier ook heel fijn dat Barbara steeds 'in de buurt' was en zo goed voor jullie heeft gezorgd 🤗
    En nu als de wiedeweerga slapen en dat vliegtuig in 😊🛫🇳🇱😘
  2. Wielly Van Ottele:
    😘😘😘😘😘😘😘😘
  3. Jan en Hennie:
    26 november 2019
    OOk dit verhaal van jullie Geweldige reis hebben we gelezen , en ja Barbara heeft jullie gastvrij ontvangen , en veel laten zien ze was een voortreffelijke GIDS en fijn dat ze jullie heeft gevolgt , en wanneer nodig behulpzaam was .
    Wij hebben vanachter de PC alles online met julie mee beleeft het was TOPPIE , wat zal het even wennen zijn nu de verhalen stoppen , maar zoals Marieke schrijft snel dat VLIEGTUIG in HAHAHA .
    Als jullie BARBARA gaan uitzwaaien doe haar onze Hartelijke Groeten en Diike xxxxxxxx
    Vooral vast een goede en veilige vlucht terug , en MARJO ik heb de BILT KNMI gebeld , en ze zouden voor goed WEER zorgen GEEN WIND , STORM etc etc dikke KUS xxxvan Ome Jan en Mijzelf
  4. Yvonne:
    26 november 2019
    Goede vlucht ......en met een koffer vol mooie herinneringen naar huis...😘
  5. Wielly Van Ottele:
    5 koffers!!
  6. Gerry Masselink:
    26 november 2019
    He Marjo en Wielly, wij hebben afgelopen weken genoten van jullie reisverslagen en foto's. Geniet samen nog ff en voor straks een goede vlucht terug en tot binnenkort. 👍👊😘😘😘
  7. Gerrie van Marwijk:
    26 november 2019
    Mooie herinneringen hebben jullie gemaakt het was geweldig hoe we mee hebben kunnen genieten... een goede vlucht ✈️ En welkom thuis 😘😘
  8. Hans en Ria:
    26 november 2019
    Hoi Wielly en Marjo wat hebben wij ook kunnen genieten van jullie mooie avontuur geniet nog van jullie laatste uurtjes wij wensen jullie een hele goede vlucht En welkom thuis groetjes 👩‍❤️‍👨
  9. Theo Bosman:
    26 november 2019
    Wat een geweldige mooie reis hebben jullie gehad,nu het laatste eind(je) nog.
    Wielly en Marjo een hele fijne vlucht toegewenst van ons.
    we horen nog wel meer van jullie.
    Groetjes.
  10. Barbara:
    27 november 2019
    We had so many wonderful moments together which is easy when the two dear friends of mine are such easy going people. I will miss you terribly and thank everyone for all the great wishes, lovely presents sent across the seas. Don't stay strangers it's so easy to stay in touch these days. Luv to all XXX