maandag 25 november, Adelaide

25 november 2019 - Adelaide, Australië

Vanmorgen 8.00 uur vertrokken naar de ferrie. 10 minuten vertraging en om 11.30 weer op het vasteland🤣 Poepsjiek hotel, Victoriaanse stijl, ook binnen. Wilden net de auto inleveren toen Barbara er aan kwam dus ze is ingestapt en meegegaan. Zij was er gisteren al. Even broodje gegeten en toen naar het hotel terug en wat gedronken. Kwamen op de kamer en ik wilde reisverslag maken toen ik ontdekte dat mijn mobiel er niet meer was😱 Moest wel in de deur van de auto liggen...???? Barbara heeft met AVIS gebeld en kon komen kijken, was gelukkig op loopafstand. Lag daar inderdaad nog😅 Ondertussen hadden wij gedoucht en samen met Barbara koffie/thee op de kamer gedronken. Gaan nu hapje eten. Vandaag geen foto's gemaakt, joepie? 😂 Morgen gaan we nog even op pad in Adelaide, is een stad met mooie, oude gebouwen. Dan ga ik jullie weer "blij maken" 😉 fijne maandag iedereen!

O ja, er was wel weer:

27° en warme regendruppels 10 per buitje😁

1. Jan en Hennie:
    25 november 2019
    Zo dus het Toeren met de auto is tot een gelukkig goed einde gekomen , maar aan de stuurkunst twijfelde we ook niet hoor Wiellie .
    En dan ook nog in een POEPSJIEK hotel beland jaja haha genieten zolang het kan.
    En wat fijn dat Barbara er al was , en dat die gelukkig je Telefoon weer op heeft kunnen halen.
    Morgen / Vandaag nog even genieten met Barbara in Adelaide en dan nadert het EINDE van een prachtig vacantie in het mooie AUSTRALIE , wat hebben jullie veel gezien GEWELDIG , en dat wij mee mochten genieten dankzij jullie Verhalen xxxxxxx
    Doe BARBARA onze Groeten xxxxxxx
    Liefs van ONS en in HUISSEN zijn de ALCOHOL Luchten wel verdwenen van Gisteren was erg gezellig xxxxxxx