woensdag 13 november, Blue Mountains

13 november 2019 - Katoomba, Australië

Vanmorgen eerst met AOT gebeld, hier alsnog geen gevaar. Auto opgehaald, mooie ruime Astra. Viel tegen, half uur met zware koffer lopen, maar gered 💪 Wielly links rijdend en ik als navigator zijn we dwars door Sydney heen gekomen, TOPTEAM!! Het was tot hier één rechte tweebaansweg, we zitten wel heel hoog, in de Mountains. Rechts van ons zagen we veel rook maar dat was ver weg en de wind stond ook de andere kant op. Er ligt wel een ontruimingsplan klaar en we weten waar we moeten verzamelen😳 Maar waar we terecht zijn gekomen: te prachtig voor woorden, een oude stal waar de koe gemolken werd,ff aan Barbara gevraagd, heel huisje met alles authentiek, oude houten vloer, vloerkleden, bad op pootjes🛀, houtkachel (30° 😂), veranda, echt te gek. Zijn naar Woolworth gereden en boodschappen gedaan, gaan ook niet meer weg, is  hier in the middle of know where. Was draait, zit wat in de droger en we eten spaghetti, yeah. Voor morgen meteen ontbijt meegenomen. Aan apparatuur ontbreekt het niet, zelfs vaatwasser. EN een hottub in de tuin, daar duiken we vanavond in samen 🙈 hahaaaa. Zie je Wielly al zitten? Maar mocht dat gebeuren komt er een foto! Er staan hier 6 van die huizen en net kwamen de buren: HOLLANDERS 😂 Het plaatsje Leura waar we zitten is heel leuk, net een cowboydorpje met winkeltjes en restaurants EN een Chinees dus morgenavond kunnen we daar ergens eten. 20 minuten omhoog lopen. Morgen gaan we op pad naar de 3 Gezusters, een rotsformatie en nog 2 bezienswaardigheden, 10 minuten van hier. Zijn voor vandaag dus vroeg klaar. Voor jullie allemaal nog een goeie voortzetting van de nacht en straks een fijne woensdag. Oh, en nog steeds geen kangoeroe te bekennen!!!!!!!

Dikke knuffel 😘

Het weer: het is weer goed ☀️

1. Jan en Hennie:
    13 november 2019
    Goedemorgen / Avond / Middag Ossie's , ik ben er maar eens uitgebreid voor gaan zitten haha , om The Story of Your Life te lezen .
    Veel bewondering voor alles wat jullie ondernemen , met een auto midden door Sydney rijden Links en de Navigator erbij Cool hoor , doe het jullie niet na .
    En dan al dat sjouwen met / zonder koffers een dikke tien , maar ja vanavond lekker bij de Houtkachel haha of in de HOTTUB ?? of in het bad op pootjes KEUZE genoeg.
    Zoals je schrijft een belevenis die je nooit had willen missen natuurlijk , wat zien en ondernemen jullie veel .
    Die control's ( als ik het goed schrijf ) zouden wel bij mij passen , dan kon ik me op laten hijsen naar boven uuuuuuuh , pffffff.
    Maar wel jammer dat je nog geen Kangoeroe heb gezien , maar blijven hopen en ook nog geen Koala's gezien ?????
    Wij bidden en hopen dat het Ontruimingsplan niet gestart hoeft te worden zodat jullie en de Australiese bevolking gespaart mogen blijven van nog meer ELLENDE
    De spaghetty zal wel opzijn denk ik ??? want het tijdsverschil is groot .
    Weer bedankt we hebben weer met plezier genoten van dit prachtige verhaal .
    Groet van ONS xxxx
  2. Barbara:
    13 november 2019
    Wow, what an amazing place to stay. I love what they've done with an old dairy.
  3. Barbara:
    13 november 2019
    I sure hope you see a kangaroo soon hopping along.
  4. Theo Bosman:
    13 november 2019
    weer bedankt voor jullie informatie,we zien de volgende belevenissen en nieuwe
    ondernemingen met plezier tegemoet.
    Liefs,groetjes.
    P.s.kijk voor dat je in deHottub gaat of de stop er wel goed inzit.!!!!!!!