Dinsdag 12 november

12 november 2019 - Sydney, Australië

Vanmorgen weer buiten ontbeten in Chinatown en gaan lopen naar AVIS om te kijken hoe ver het is. Voor ons hotel is het verboden te parkeren en aangezien het hier EN links EN druk EN eenrichtingsverkeer is moeten we dit Wielly niet aandoen. Dus we gaan morgenvroeg met koffer die kant op om de auto op te halen voor de reis naar Blue Mountains. Gisteravond roken we buiten echt een brandlucht en er was smog maar vandaag overdag niets geroken en ook nog geen bericht van reisorganisatie dus geen bericht, goed bericht! Daarna teruggelopen, wat gegeten en uurtje plat. Het was heel erg warm. Vanavond op de ferrie gestapt want als je Sydney overdag hebt gefotografeerd moet je het ook bij avond doen, toch? We schrokken van de smog, de zon verdween gewoon, zie foto's. 😱 De lucht was helemaal geel, de bosbranden zijn hier natuurlijk ook debet aan. Bij de haven een gebakken visje gegeten, lekker. Het was schitterend om te zien, al die gebouwen in het licht. Wat een wereldstad is dit! Weer teruggelopen, 17.000 stappen vandaag, nu aan een borrel en dan onder de wol, we beginnen aan een volgende fase, de tijd vliegt voorbij, helft zit er morgen al weer op. Gaan goed het nieuws volgen want we gaan het binnenland in. Welterusten, oh nee, fijne (werk)dag en lieve groetjes van ons 😘

Het weer vandaag: het was erg heet 😓😷

1. Cees en Carla.:
    12 november 2019
    Mooi geschreven! We beleven het zelf een beetje mee, maar die 17.000 stappen vindt Cees een beetje veel.🤔😘
  2. Jan en Hennie:
    12 november 2019
    Hallo Ossie's hier weer even een reactie op jullie verhaal / story
    Wat een prachtige foto's toppie , maar jullie komen denk ik mmmmmm slank terug ?? haha naar al die duizenden stappen , ik zit hier op mijn luie kont te typen en wordt al moe , als ik het lees hihi
    En gelukkig krijgen jullie weinig van de Bosbranden mee , alhoewel de smog op de foto's goed te zien is.
    Hopelijk blijven jullie vrij van de ellende vooral nu je het binnenland in ga , triest om te zien op de Journaal's die wij hier zien snik,snik
    Maar het is inderdaad een wereldstad om dat beleeft te hebben chapeau en dan kijken wij alleen nog maar naar de foto's
    Zoals je schrijft de tijd vliegt , alweer op de helft donderdag geniet nog maar even 2 weekjes en dan weer noar ut mooie Stadje oan de rien .
    Temperatuur is goed in Australie , hier wordt het al frisser en soms ff een klein bietje vorst -1 / -2
    Lieve groetjes xxxxxxxxx
  3. Marieke en Vinn:
    12 november 2019
    Leuke dag gehad weer samen zo te zien. Kijk goed uit morgenvroeg, Suc6 met autorijden daar!
    We missen jullie 😘💙
  4. Theo Bosman:
    12 november 2019
    zo te zien weer een topdag,heel wat weer gezien en ook bij avond,heel indrukwekkend.
    op naar de volgende etappe,en Wielly denk aan de Kangeroe,s onderweg of kom je daar nog niet tegen??
    Groetjes,van ons
  5. Gerrie van Marwijk:
    12 november 2019
    Mooi weer om te lezen en de foto’s zijn ook weer prachtig. Succes inderdaad met het autorijden en doe voorzichtig 😊. Groetjes 😘
  6. Nes:
    12 november 2019
    hoi wielly en marjo, leuk jullie te volgen