donderdag 7 november, Ayers Rock

7 november 2019 - Yulara, Australië

hoi iedereen weer, vandaag een kort verslag:

om 7 uur opgehaald, om 10.15 uur geland, er is hier weer 1,5 uur tijdsverschil met Melbourne, dus nu maar 8,5 uur met jullie.  Goeie vlucht gehad, heel veel onder ons gezien, woestijn, bruine rotsen, rode rotsen, een stuwmeer, schitterend. We beginnen aan het vliegen te wennen ! Het was erg warm vandaag, rond 38 graden. Mooi resort, we wanen ons in Afrika, in de jungle. Hebben vanmiddag aan het zwembad gelegen en geluierd, daar hebben we ook een beetje vakantie toch, ff alles laten bezinken. Viel ons op dat er enorm veel Aboriginals waren op het resort, blijkt er een conferentie te zijn geweest van Aboriginals en blanken van 300 personen. Ze zijn ECHT HEEL DONKER! Ik wilde een foto maken van Wielly met een man en vroeg hem er na, hij zei : fowtie dolla. Laat maar zitten :-)  Morgenvroeg moeten we om 3.45 uur op, geen grapje, gaan sunrise zien bij de Uluru, schijnt iets spectaculairs te zijn, heeft de berg een andere kleur als oranje, Is een georganiseerde tour van 6 uur.  Gaan dus nu lekker slapen en gezond weer op morgenvroeg, oh nee, vannacht.  Het beste, woh

En het weer hadden jullie al begrepen: 38 graden en strakblauw

1. Paul van Ottele:
    Mooi hoor. Goed bezig😄
  2. Gerry Masselink:
    Prachtig foto's daar in Melbourne. Alles in kerstsfeer in t-shirt en 38°.🎅🎄
  3. Gerrie van Marwijk:
    7 november 2019
    Mooi hoor.. en een hele mooie dag morgen. We zijn weer benieuwd naar de mooie foto’s die jullie zullen maken 🤗
  4. Jan en Hennie:
    7 november 2019
    De vlieguurtjes zitten er voor even op !! en veel gezien van bovenaf zoals ik las.
    Dat luieren aan het zwembad doen jullie goed , heb je ook nodig na die enerverende dagen.
    En die foto voor vijftig dollar laat maar zitten haha , van die Bruune / Zwarte lopen er hier ook genoeg , al zijn het dan geen Aboriginals mmmmmmm
    slaap lekker en geniet van de Sunrise bij de ULURU , en de Temperatuur is lekker mee genomen .
    Wij kijken weer uit naar jullie foto's , en reisverslag .
    Groetjes van ons xxxxxxx