dinsdag 5 november

5 november 2019 - Bellarine, Australië

vanmorgen zijn we om 8.45 uur vertrokken uit ons motel, iets verderop in straat ontbijt gegeten in een café. Vandaag was hier alles gesloten vanwege de Melbourne Cup, een paardenrace met een hoofdprijs van A$8.000.000,- waaraan jockey's vanuit de hele wereld deelnemen. Dit is een regionale feestdag, iedereen is vrij. Als eerste zijn we naar de plek gegaan waar een schip in 1878 schipbreuk heeft geleden. Schitterende druipsteengrotten waren er met afzettingen van ijzer en calcium. Heel indrukwekkend. Water was koud, niet aan te raden om te zwemmen. Doorgereden naar Otway Treewalk, een tropisch regenwoud waar je met een stalen constructie tot boven de boomtoppen kunt klimmen. Erg hoog. Daarna op de parkeerplaats weer gepicnickt, Barbara had speciaal voor ons roggebrood met haring in het zuur meegenomen, erg lekker. Om 17.00 uur waren we weer thuis, lekker opgefrist en het laatste avondmaal met Barbara en Marcus gegeten. Morgen brengt ze ons naar Melbourne waar we de stad nog bezichtigen en dan is er afscheid. Voor 3 weken maar want ze komt nog naar Adelaide. Wat waren we welkom en wat heeft ze gezorgd voor ons, geweldig. Je krijgt zo een band met elkaar!! Voor nu weer genoeg, gaan lekker slapen. Weltrusten allemaal!

Het weer nog ff: hele dag droog en regelmatig zon

1. Yvonne:
    Fantastisch wat een ervaringen ! 😘
  2. Léon:
    Mooie plaatjes zeg!! 👀
  3. Gerrie van Marwijk:
    5 november 2019
    Mooie foto’s weer 👌en we genieten volop mee. Slaap lekker en goede reis morgen naar Melbourne. 😘
  4. Marieke en Vinn:
    Mooie dag weer gehad zo te zien! Geniet nog even met Barbara 😘
  5. Gerry Masselink:
    5 november 2019
    Prachtige foto's en mooi zoals jullie ontvangen zijn.👍
  6. Femke van Ottele:
    6 november 2019
    Mooi hoor! Vooral van de kust erg indrukwekkend!