zondag 17 november, Echuca

17 november 2019 - Echuca, Australië

Vandaag niet zo'n lange reis, gingen vrij snel een binnenweg op, vandaar. Door een wijngebied. Ook een gedeelte met veel fruitboom- en olijfgaarden. Waren na koffiestop om 13.30 uur in het hotel. Stadje was een verrassing, heel oud, we moesten aan Sioux City op Gran Canaria denken, dit is alleen een oud havenstadje aan de Murray River met Raderboten. Laatste afvaart was helaas al geweest toen we aankwamen. Erg toeristisch. Heb ook een foto van het Odeon van hier gemaakt😂 Kies maar welke je mooier vind🤔 Eind van de middag geborreld, hier zit overal live muziek op zondag, heel gezellig. Douchen, Marieke&co bellen, nog even terug en slapen. Morgen 347 km naar Mildura, ook aan de Murray River. Tot zo ver, fijne zondag iedereen😘

Het weer: lekker en warm

1. Gerrie van Marwijk:
    17 november 2019
    Wat een geweldige mooie reis maken jullie. Wat zullen jullie genieten van al dit moois 👌Groetjes uit Angeren 😘😘
  2. Femke van Ottele:
    17 november 2019
    Mooi! Tijd heeft stilgestaan lijkt wel!
  3. Jan en Hennie:
    Leuke foto's weer , en weer één ervaring rijker 👍👍
    En nu kilometers met de 🚗🚗is iets anders dan 🏃‍♀️🏃‍♀️ wat uiteraard wel beter vóór de Conditie is 🤣🤣🤣maar die hebben jullie al genoeg van 👏👏
    En die muziek 🎶🎹🎹🎺🎺is óók gezellig met één 🍺🍹erbij geniet ervan saampjes 😘😘groetjes uit het frisse Huissen 👋👋
  4. Theo Bosman:
    17 november 2019
    Top, mooie foto,s. het Odeon is ook wel mooi,de stijl past precies daar bij de omgeving.
    veel plezier en op naar het volgende verrassing.
    wel een Chinees daar?
    Groetjes vanuit Het Hof van Bourgondie.
  5. Yvonne:
    Prachtig!
    Alsof jullie op de filmset van Bonanza zijn beland!
  6. Hans en Ria:
    17 november 2019
    Wat bijzonder allemaal en wat ‘n leuke foto’s dan kunnen wij op onze manier ook mee genieten van jullie bijzondere reis dan komt het sociaal media toch weer goed van pas het is nu bij jullie alweer maandag dus vandaag weer een leuk tripje maken wij kijken er naar uit heel veelplezier 👩‍❤️‍👨
  7. Barbara:
    18 november 2019