maandag 18 november, naar Mildura (of Broom?)

18 november 2019 - Mildura, Australië

8.30 weer weg, getankt, sandwich en koffie gepakt en op GPS verder. Ziet Wielly na 10 minuten dat we om 8.00 pas aankomen🤔 Bij een motel gestopt, moesten lachen, Broom ligt aan westkant van Australië. Het was dus pas overmorgen dat we aan zouden komen 🤣😂, 4875 km. Reisorganisatie had adres van ander Mercure in brochure gezet 🙈  Zijn hier zo hulpvaardig, gebeld voor ons , juiste adres gevraagd en konden verder😂Gelukkig maar 20 minuten verlies. Verder door de Murray Valley, weer veel druiven, sinaasappels, hele bruine vlakten gemaaide korenvelden, tussen 2 meren door, Kangeroo Lake en Lake Boga. In Swan Hill zouden we stoppen want daar waren dus veel zwanen aan de rivier🦢🦢🦢🦢Nope, ien Huesse zien dur vul meer, hier gin een 🤣 Bij Aldi crackers en kaas gekocht en aan het water geluncht, jaja👍 Laatste 50 km veel van die gigatrucks op de weg en hele stukken zwartgeblakert en kaal gebied, is van bosbranden paar jaar geleden. Na douchen gaan eten, werd de Thai. (lijkt op Chinees dus oké 🤣) Het aantal foto's vandaag is erg weinig, lang onderweg geweest. Morgen weer lange reis naar Halls Gap, naar de Grampians. Daar blijven we 2 dagen, wordt weer actief zijn 🚶‍♂️🚶‍♀️💪

Het weer dan nog: minstens 33°  SORRY en morgen 36

Fijne maandag en voor ons zo welterusten 😴

1. Hans en Ria:
    18 november 2019
    Welterusten 😴😴😴
  2. Barbara:
    Any kangaroos yet?
  3. Wielly Van Ottele:
    19 november 2019
    Hi dear, are in the Grampians in tree house, seems they are going to visit us at sunset and sunrise 🤣
  4. Barbara:
    19 november 2019
    Terrific, how does it feel after all the driving? Your mind is possibly still moving forward.... Enjoy your cool days at the Grampians.... There will certainly be some kangaroos there.