Down Under

2 november 2019 - Bellarine, Australië

We zijn bij de Aussies! Hebben even een paar uurtjes geslapen. Reis was geweldig, we hebben wel geslapen maar allemaal van die korte stukjes en daar wordt je brak van. Was een heel fijn, warm weerzien met Barbara, voor de intimi Bärbel. Ze woont in een heel mooi huis in Geelong, vrijstaande met veel hout, dus Wielly komt weer aan zijn trekken😂. Geelong ligt aan een baai, je waant je in een tropisch vakantieland met strand, haven en palmbomen. Gaan zo rondrijden door Bellarines, ook een mooi gebied. Morgenvroeg heeft ze een lunch geregeld en komt haar zus met man en haar dementerende moeder, die inmiddels op eigen verzoek wel in een verpleeghuis woont. De ranch is verkocht aan een vastgoedontwikkelaar.

Groetjes 💋

1. Gerrie van Marwijk:
    2 november 2019
    Fijn om te horen dat jullie zijn aangekomen en nu genieten. Wij verheugen ons op jullie verhalen en foto’s 😊 Groetjes van ons 😘😘
  2. Marieke en Vinn:
    Fijn dat de reis is meegevallen! Ik verheug me ook op de mooie foto's. Geniet samen, maak er mooie dagen van met Barbara!! 😘😘