maandag de elfde van de elfde 🥳 🤡

11 november 2019 - Sydney, Australië

13.500 stappen ofwel 10 km in de benen om 15.00 uur local time. Om 9.30 uur vertrokken, bij supermarktje sandwich en koffie gekocht en in China Town buiten ontbeten. Daarna naar Darling Harbour, hier waren bij Australian National Maritime Museum allemaal veteranen en hoogwaarsdigheidsbekleders aanwezig en vonden allemaal kransleggingen plaats bij oude duikboot en fregat, aan veteraan gevraagd: het is Remembrance ofwel Poppy Day. Opal Card gekocht en op de ferrie naar Harbour Bridge en the Opera House. Geweldig, wat een gebouwen en wat een stad, zo veel zo hoog zo indrukwekkend. Ogen tekort! Terug via Hyde Park en St. Mary's Cathedral gelopen. Weer even ons gebruikelijke kaarsje aangestoken. Echt schitterend allemaal en wat een mensen op straat! Even een uurtje aan de haven op een bankje en dan happy hour-en om te sympathiseren met Ruben: HUESSE HELAU 🤡🥳. En als het aantal foto's teveel wordt gewoon doorzappen, ha.

Het weer vandaag: willen jullie niet weten 😜☀️

1. Gerrie van Marwijk:
    11 november 2019
    Wij genieten hier echt mee met jullie. Mooie foto’s en mooie verhalen 👌😊 Groetjes vanuit Angeren 👋👋😘😘
  2. Marieke en Vinn:
    Prachtige foto's weer! Veel plezier 😘
    🦌🐴🐷🐱🐶🦝🐯🐴🦌🐷🐭🦏🐻🐿️🦘🐟🦞🦑🦂🦠🌵🌲🍃🌻🌹🦠🦂🦓 (door Vinn) 😅
  3. Gerrie van Marwijk:
    11 november 2019
    Prachtig verhaal en mooie foto’s weer . We genieten mee van alles wat jullie doen 😊👌Groetjes vanuit Angeren 😘👋
  4. Jan en Hennie:
    11 november 2019
    Schitterend wat een prachtig land , en wat een gebouwen en de history ervan , practig
    En die vogel maakte hij / zij een buiging voor jullie , of zag hij / zij of lag er 1 dollar op de grond ( geintje )
    En ik zie wel jullie hebben ook de aandelen bij Rabo opgwaardeert haha , maar een pluim voor jullie beiden 10 km in de benen pfffff Grote Klase
    Mooie foto's die bekijk je toch allemaal zonde om door heen te vladderen
    Love van de Bouwy's
  5. Theo Bosman:
    11 november 2019
    Alweer een hele mooie dag, met vele mooie gebouwen en
    anderen bezienswaardigheden prachtig.
    volgend jaar weer de vierdaagse??????
    Groetjes,
  6. Barbara:
    12 november 2019
    Another set of amazing photos. Next job, Marjo as a photographer.