zaterdag 23 november, Kangaroo Island

23 november 2019 - Kangaroo Island, Australië

Om 7.30 uur vertrokken en jawel, ⛽! 8.50 uur bij de ferrie. Half 10 kon de auto onderin en 10 uur vertrokken. Er gingen heeel veel makke schapen onderin en op de boot! Wel een dolfijn zien springen maar die wilde niet opnieuw voor de foto 🐬 Eiland was al vanaf wal te zien, overtocht duurde 45 minuten. Onze zeeheld was heel relaxed. Het was schitterend om te zien hoe blauw het water was! Onderweg door natuurgebied, weer kangoeroes zien springen (en ook liggen 😢) en rechts van ons baaien met bountystrand 🏝️ Nog even gestopt om een wombat-hoop te fotograferen, dit is een middelmaat, zijn nog grotere, kan een molshoop uit onze tuin niet tegenop. Ons onderkomen is weer een lodge, keurig huisje. We hebben tot nu toe alleen maar schone adressen gehad, schoon sanitair, strak opgemaakte, harde bedden, overal tubetjes en zeepjes voor de douche, veel en schone handdoeken, niks van te zeggen👍 Zijn wij erg kieskeurig in😝 Moesten alleen weer 40 km terug voor een supermarkt, dat was niet aangegeven anders hadden we dat op heenweg meteen kunnen doen. Straks lekker douchen en bij een hotel in de buurt eten. Hebben de route voor morgen ook uitgezocht 🌏🚗 Gaat weer helemaal goedkomen met ons 🤣

Iedereen een fijne zaterdag voor straks en Jula we gaan je weer volgen👍⚽

Groetjes 👋

Pelleboer nog ff:

22-23°, afwisselend zon en bewolkt

1. Jan en Hennie:
    23 november 2019
    Jullie varen het einde van jullie vacantie tegemoet 👏👏
    En de " Zeeman " heeft de angst wéér overwonnen 🤫🤫🤫🤫🤣🤣
    En die dieren 🦈🦈🐨🐨hebben niet véél zin om door al die Toeristen op Beeld vast te laten leggen 😉😉of ik mis ze 😂😂
    Maar jullie komen thuis met véél verhalen en foto's, en kijken terug op een prachtige Reis 🤗🤗en óók met medewerking van jullie geweldige reisgids Barbara 😘😘
    Geniet in Adelaide samen met Barbara van de laatste dag / dagen ??
    Geef haar dikke knuffel ' s van ons 😘😘
  2. Cees en Carla.:
    23 november 2019
    Het einde komt in zicht,nog ff genieten, en wij zeker ook van de mooie verhalen en de foto's.
  3. Hans en Ria:
    23 november 2019
    Weer mooi verteld Marjo en Wielly die zeeheld dat zit in de familie 😉wij hebben ook even op gezocht wat een wombat is dan weten we dat ook weer 😆 geniet nog FF van de laatste dagen en groetjes uut huuse 🙋‍♀️🙋‍♂️